Richting het Noorden - Reisverslag uit New Delhi, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu Richting het Noorden - Reisverslag uit New Delhi, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu

Richting het Noorden

Door: MathildeFlys

Blijf op de hoogte en volg

22 Februari 2011 | India, New Delhi

Even een kort berichtje. Morgen reis ik verder richting het Noorden. Ik ga samen met een Sheila die ik hier heb ontmoet. We gaan richting een natuur reservaat, mooie watervallen hebben ze daar zo heb ik gehoord. We blijven 1 nachtje slapen op die plek je schijnt er vanaf je balkon dieren te kunnen zien. Volgende dag verder richting een Bodhi Zen waar je mediteren, een rustige, stille plek. Vandaag voor de laatste keer in de zee gezwommen, in de regen! Helemaal te gek!Weet niet of ik snel weer op een computer kan, ik ga het zien

Namaste!

  • 22 Februari 2011 - 14:52

    :

    Hallo Mathilde!

    Ik ben Minke Wink, en een aantal dagen geleden vond ik werkelijk mijn DROOM vacature op internet.

    Internationaal Ambassadeur bij de Postcode Loterij.

    Ik heb me kandidaat gesteld voor deze vacature.

    De vijf (teams van) kandidaten met de meeste stemmen uit het publiek gaan rechtstreeks door naar de eindronde!!

    Ik heb dus heel hard zoveel mogelijk stemmen nodig!! Nog ruim 1500 om in de top 5 te komen!

    Ik wil je vragen om op mij te stemmen via deze link: www.internationaalambassadeur.nl/MinkeWink
    (klik op stem, vul je emailadres in en bevestig via je mail)

    Ik waardeer het echt enorm en zou het echt geweldig vinden als je dit voor me wilt doen! Alvast ontzettend bedankt voor je moeite!

    En door op me te stemmen maak je ook nog eens kans op een reis naar BALI =D

    Groetjes Minke

  • 22 Februari 2011 - 15:17

    Esther:

    Lieve Mattie,

    Ik heb je een berichtje gestuurd op je eerste reisverslag.
    is er ook een nummer waarop ik je kan bereiken?
    Hoeveel verschil qua tijd?

    XXXXX es

  • 22 Februari 2011 - 18:42

    Hanneke En Tycho:

    Veel plezier, wat voor dieren ga je zien vanaf dat balkon? geen poezen neem ik aan;) wij hopen dat je olifanten, tijgers en apen gaat fotograferen, veilig vanaf je balkon gelukkig! Hopelijk vind je snel een lekkere en rustige yoga plek.

    Niet weer ziek worden en goeie reis.
    Kussen Tycho en Hanneke + Borre en Noore

  • 23 Februari 2011 - 19:13

    Riet:

    Lieve meis,
    Ik reageer nog even op je vorige berichtje over Kerala! Thomas en Luna (logeren momenteel hier)en ik hebben foto's gezocht over Kerala, het zag er prachtig uit! Ben blij dat je over je buik troubles bent heengekomen! En wat heerlijk om van die mooie beschrijvingen van je te krijgen!
    Naar het noorden dus! Een trein nu, ben benieuwd hoe dat is.
    Lieverd heb het goed, ik vaar wel, mis je wel hoor en ben blij dat je daar van alles meemaakt en geniet, dikke kus, Riet
    Riet

  • 25 Februari 2011 - 16:47

    Esther:

    Ik mis jou! Hoop weer op bericht van je!

  • 28 Februari 2011 - 20:42

    Karianne:

    Lieve Mathilde,

    Eindelijk had ik eens tijd je verhalen te lezen. Via via had ik natuurlijk al wel veel gehoord maar nu krijg ik een beter beeld. Wat fijn dat het beter met je gaat en dat je zo geniet nu! En het klinkt alsof je helemaal met the flow meegaat.
    Hier in het vreselijk,gruwelijke,echt Hollandse februariweer warm ik mij aan je beschrijving van klimaat en natuurschoon.
    Veel liefs van je zus.
    ps
    Ik vind het wat raar voelen dat iedereen mijn reactie nu kan lezen... Kan je al gemaild worden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 5384

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 29 April 2011

Mijn India avontuur

Landen bezocht: