Rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu Rishikesh - Reisverslag uit Rishīkesh, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu

Rishikesh

Door: MathildeFlys

Blijf op de hoogte en volg

19 April 2011 | India, Rishīkesh

Ik ben in het noorden, Rishikesh, is bijzonder en mooi. Bergomgeving, met de Ganges die er die er doorheen slingert. De ganges is schoon en helder, enorm, en heel koud, maar geweldig om in te zwemmen, en prachtig om te zien

Ik reis nog steeds samen met Asja, en we hebben het goed samen. Ik ben heel blij dat ik haar heb ontmoet!

Rishikesh heeft iets sprookjesachtigs met mooie watervallen, bijzonder licht in de nacht, en veel heilige plekken. Er zijn hier veel toeristen, en het is gemoedelijk. Alles gaat makkelijk, en dat is wel zo fijn aan het eind van de reis.

Ik ga bijna naar huis vliegen 26 april land ik in de avond op Schiphol.India heb ik mijn hart gesloten, het is hier zo mooie, en er zo veel te doen en te beleven.

Gisteren zijn we bijvoorbeeld op de scooter met een een vriend naar de watervallen gegaan. Ik rijd nu goed scooter en hetis echt kick! Vooral in de nacht, met de warme wind, en prahctig zicht op de Ganges.

Afscheid nemen gaat moeilijk worden, maar het word tijd om naar huis te gaan.

Ik heb heel veel zin om jullie te zien. Ik heb geen mobiel meer, maar we vinden er wel wat op.

Shanti, shanti, shanti. Om namashivaya, 24 ouer, full power, no shower!.

India, India, India, sprookjes land, land van estremen, magische wereld, land waar alles mogelijk is, land van balans, land waar alleen het hart telt.

Zoveel moois gekregen, zoveel liefde ontvangen,

Ik zal jou nooit vergeten.


  • 19 April 2011 - 23:10

    Vera:

    Hey scooterbabe!

    Ik kijk naar je uit! Geniet vanuit je tenen van deze laatste week...

    Liefs

  • 24 April 2011 - 10:05

    Esther:

    Lieve Lieve Mathilde,

    Ik heb ontzettend veel zin om je weer te zien. Ben stiekem de dagen aan het aftellen. Ik begin je ook steeds meer te missen!
    Geniet volm overgave van je laatste dagen! Je hebt levendig geschreven! Ik ben er benieuwd naar de foto's!

    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 5379

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 29 April 2011

Mijn India avontuur

Landen bezocht: