Tiruvannamalai - Reisverslag uit New Delhi, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu Tiruvannamalai - Reisverslag uit New Delhi, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu

Tiruvannamalai

Door: MathildeFlys

Blijf op de hoogte en volg

02 Maart 2011 | India, New Delhi

Lieve mensen, bedankt voor jullie reacties ze blijven binnen stromen, erg leuk om te lezen.

Morgen ga ik met een nachtbus naar Tiru, een plek waar veel pelgrims zich verzamelen. Er schijnt een grote berg te zijn, een spirituele plek waar rituelen worden uigevoerd. Er zijn meerdere ashrams, waarvan Ramana, Mahirishi de grootste is.

De plek schijnt behoorlijk droog en stoffig te zijn, dus ik ga zien hoelang ik daar blijf. Mijn plan is om naar het Noorden te gaan trekken. Richting Hampi,iedereen hier is dol op Hampi. Het is steeds van Hampi, Hampi, Hampi! Ik wil ook graag nog een aantal ashrams bezoeken, en richting het Noorden kom ik een paar tegen onderweg! Ik mis de zee, maar daar schijnt het nu behoorlijk op te warmen,toch een bezoekje van een paar dagen zou leuk zijn.

Het lukte me gisteren voor het eerst om te concentreren op mijn ademen tijdens het mediteren. Ik voelde me heel kalm em vredig worden, bijzondere ervaring. Alleen kon ik daarna niet in slaap komen,maar het relaxte gevoel is gebleven. Vanaf vandaag is iedereen hier in stilte, en het is tijd voor mij om verder te gaan.

Ik heb hier Ola leren kennen, Ola is helemaal dol op deze plek, maar ze kan hier niet langer dan morgen blijven, dus waarschijnlijk reist ze met mij mee.

xxxx



  • 02 Maart 2011 - 11:10

    Riet Steijnen:

    Fijn zo'n meditatie ervaring!Veel plezier in Hampi,
    Liefs,
    Riet

  • 02 Maart 2011 - 17:03

    Maya:

    Wat leuk dat je zo bezig bent met mediteren en je rust te vinden enzo. Lijkt echt of je het naar je zin hebt. Kus Maya

  • 11 Maart 2011 - 16:36

    Vera:

    Moest vandaag heel erg aan je denken. Heerlijk om je te lezen. Geniet van de mensen, het mediteren en de bijzonderheden.

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 5378

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 29 April 2011

Mijn India avontuur

Landen bezocht: