Nog een paar weken! - Reisverslag uit Bombay, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu Nog een paar weken! - Reisverslag uit Bombay, India van MathildeFlys - WaarBenJij.nu

Nog een paar weken!

Door: MathildeFlys

Blijf op de hoogte en volg

08 April 2011 | India, Bombay

Zo lang geleden, maar ik probeer het bloggen weer op te pakken

Ik blijf tot 26 april in India, een maand langer dan gepland!!.

Het is te mooi om weg te gaan, het voelde nog helemaal niet klaar!

Tiru is alweer verleden tijd, en ik heb ook het strand weer achter me gelaten.

Ik ben twee volle weken op het mooie strand van Gokarna geweest, Kuddley Beach, prachtige plek, heel rustig, om het hoofseizoen voorbij is.
Het is een rustig strand, de mensen zijn gewend aan toeristen en gaan heel relaxt met je om. De zee is kalm vergelen bij Varkala Beach, het water is net een warm bad. En in de nacht heb je de lichtjes in het water, dus veel skinny dippen :)

Ik had een strand hut voor mezelf met een douche, en open ramen, dus heel fijn steeds het geluid van de zee.

Omdat het strand niet al te groot is leerde ik al snel mensen kennen. Zo ook Asja, die ik nog kenden van Kodaikanal. We hadden afgesproken om elkaar weer In gokarna weer te zien, maar we hadden niet meer gedacht elkaar weer te zien, dus dat was een leuke versassing.

Ik heb echt genoten van de twee weken, het strand leven is heel rustig, er is weinig om je zorgen over te maken. Gokarna heeft een mooi stadje, magsich als je daar rondloopt. met een cool omaatje, twee keer zo klein als mij met een enorme bril. Elke keer als ik het dorp in ging zag ik haar helaas doet mijn fototoestel het niet meer.

Na twee weken hadden Asja en ik allebei zin om verder te reizen. We zouden eerst naar Varanassi gaan, totdat ik in de nacht wakker werd, met een heel benauwd gevoel, alsof ik al in de stad was, en mij besefte dat ik toch liever een blokje omga voordat ik naar die stad ga. Niet omdat het mij niet inmens mooi lijkt, maar omdat het behoorlijk heftig en intens kan zijn.

Dus nu zijn we in Mumbai, wat totaal anders is. Modern, met brede straten, hoge gebouwen, relaxte sfeer vergeleken bij andere steden waar ik was. Je hebt hier heerlijk eten, veel leuek spulletjes, en je kunt er van alles zien, boulevards, grotten, strand.

We blijven hier een paar dagen, en dan gaan we verder richting, Delhi, en Risikish.

En daar eindigd mijn reis!




  • 08 April 2011 - 20:13

    Vera:

    Mooi verhaal weer Mathilde. Hebben we weer wat om over te praten morgen, bij de TNT... we leven met je mee :)! Geniet nog een paar weken tot in al je vezels van het land dat je volgens mij in je hart gesloten hebt.

    Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 01 Feb. 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 5376

Voorgaande reizen:

03 Februari 2011 - 29 April 2011

Mijn India avontuur

Landen bezocht: